Returer

Should an item not fit you or not be to your liking, you can simply return the goods to us at any time within 30 DAYS of receipt.

It is free to send back goods with the enclosed UPS-returns note. You can apply for collection from your home by phoning 077-662 20 77 for free or on the internet at www.ups.com. Under "Collection" and "Schedule a collection", you can enter your address details and the desired collection time.

Retourn Address:
Hermes Fulfilment GmbH
c/o Wolford
Schillenbrink 4-6 - TOR 36
32584 Löhne
Tyskland

Kreditnota:
As soon as your return is received by us, we will check the goods and arrange the restitution. The refund will be made within 2-4 weeks after receipt of the return.

Om Du redan har betalt, krediterar vi beloppet till Ditt bankkonto, PayPal-konto resp. Ditt kreditkort. Vid köp mot faktura kan Du reducera fakturabeloppet motsvarande. Vid postförskottsbetalning ersätts köpeskillingen (utan postförskottsavgifter) efter det att Du har meddelat oss Dina bankuppgifter. Ta kontakt med vår kundtjänst.





Frequently Asked Questions

  • HOW CAN I MAKE SURE THAT WOLFORD HAS RECEIVED MY RETURN?
    Upon receipt of your return, we will send you an email to the e-mail address you have entered during the ordered process.
  • DO YOU OFFER FREE SHIPPING FOR RETURNS?
    Return are always free of charge in the Wolford Online Shop.
  • CAN YOU EXCHANGE UNDERWEAR OR JEWELRY?
    You can exchange underwear and jewelry, but they must be in an unworn condition.
  • VART SKICKAR JAG REKLAMATIONER VID PRODUKTFEL?
    Om det skulle inträffa att produkter som har köpts i online-shopen utgör orsak till en reklamation - trots våra noggranna kvalitetskontroller - sänder Du dessa artiklar till oss som en retur med bifogade returklisterlapp och anger returorsak "Reklamation". OBS: av organisatoriska skäl är det möjligt att reklamera endast sådana produkter som har köpts i Wolford online-shop. Reklamera alltid produkterna där Du köpte dem. Detta ger en snabb och smidig behandling av ärendet. Tack!