Shopping cart

Tillbaka till shoppa

shoppingväska är tom

fortsätt handla

FAQ

Hur vet jag att min beställning har skickats?

Nu får ett meddelande med mejl när din beställning har skickats, inklusive spårningsnummer.

Kan jag se statusen för min beställning?

När din beställning lämnar vår logistikavdelning får du ett mejl med uppgifter om leveransdatumet. I det här mejlet finns en länk som du kan använda för att se exakt transportstatus för din leverans online.

Om jag lägger flera beställningar, måste jag betala frakt för varje beställning?

If you choose the "standard delivery" option the delivery is free above 510 SEK. Furthermore, once an order has been completed in the online shop it cannot be combined with another order.

Vart levererar ni?

Vi levererar till alla platser i det land som varje nätbutik ansvarar för. Tyvärr kan vi inte leverera paket internationellt. För att undvika missförstånd, titta här för att hitta den nätbutik som ansvarar för det land som du vill att paketet skickas till.

VAD KAN VI HJÄLPA DIG MED?

Kundtjänst:
Ring oss på 00800 10 088 001 Mån-fre: 8:00-20:00 - Lör: 9:00-12:00
Skicka mejl service.sweden@wolford.biz